odpowiedzi na często zadawane pytania



  • Jak zgłosić ofertę sprzedaży / wynajęcia nieruchomości do biura INTERCENTRUM ?

    Najczęściej odbywa się to poprzez zgłoszenie telefoniczne, następnym krokiem jest spotkanie, wizja przedmiotowej nieruchomości oraz wstępne ustalenie stanu faktycznego i prawnego, oraz ustalenie warunków jej sprzedaży / wynajęcia. Rozpoczęcie działań promujących daną nieruchomość związane jest oczywiście z podpisaniem stosownej umowy pośrednictwa z prawem wyłączności ewentualnie umowy pośrednictwa zwykłej.

    Dlaczego kontakt osobisty jest tak ważny ? - daje on możliwość zapoznania się naszego klienta z zasadami funkcjonowania biura INTERCENTRUM, zakresem czynności pośrednictwa, które oferuje nasze biuro oraz skorzystania z fachowej porady pośrednika. Nie oznacza to, że wykluczamy inne formy przyjmowania ofert.

    Na naszych stronach można skorzystać z formularza zgłoszeniowego.

    formularz zgłoszenia


powrót do góry powród do góry


 

  r
  zamknij to okno