odpowiedzi na często zadawane pytania



  • Jak wybrać wiarygodne biuro pośrednictwa ?

    Niewątpliwym dowodem na stwierdzenie kompetentności danego pośrednictwa oraz jego działalności zgodnej z przepisami prawa jest posiadanie Licencji zawodowej pośrednika w obrocie nieruchomościami nadawanej przez Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast lub Ministra Infrastruktury (od 01.01.2004r), oraz obowiązkowego od dnia 01.01.2001r. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (dział V, rozdział 2, art. 181 pkt 3 Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r.)
    Bardzo istotną sprawą świadczącą o wiarygodności biur pośrednictwa jest ich przynależność do regionalnych Stowarzyszeń Pośredników w Obrocie Nieruchomościami a tym samym do Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
    W przypadku INTERCENTRUM jest to Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami Pomorza i Kujaw oraz Licencja zawodowa pośrednika nr 408 jak również posiadane w/w ubezpieczenie.


powrót do góry powród do góry


 

  r
  zamknij to okno